среда, 12 сентября 2012 г.

Ми не маємо власті над часом

Ми не маємо власті над часом. Він впевнено веде нас за собою, і ми не вправі задавати швидкість або напрямок. Він цілеспрямовано веде нас по широкій стязі життя. Взагалі це неймовірна річ – життя - тому з роками ти вчишся цінити кожну хвилину, кожний погляд, кожну посмішку. Ти намагаєшся не впустити жодного шансу, жодної можливості.

Тому вже зараз я замислююсь над вибором своєї майбутньої професії. Тобто я вже зробила свій вибір та намагаюся зробити все, щоб досягнути своєї мети. А суть моєї мети – стати журналістом. На даному етапі мого життя це найголовніша річ для мене. Цей вибір надає мені сил и наснаги для боротьби за свою мрію. Якщо стане питання: «Чому саме журналіст?»,то я не роздумуючи відповім, що це саме моя професія. Це саме те, чим я хочу займатися у майбутньому. Те, що без сумнівів відкриє у мене друге дихання, зможе вдихнути натхнення у моє життя. Я хочу займатися тим, що буде викликати посмішку на моєму обличчі.

Ця професія захоплює мене своїми можливостями. Якщо впевнено іти до своєї мети, не пасувати перед перешкодами, то,поза усяких сумнів, можна досягнути всього,що раніше здавалося лише мрією. Я звісно розумію, що відразу я не зможу втілити в життя усі плани,але я буду вкладати усі сили і використовувати кожну можливість.

Я бажаю у старості зрозуміти, що зробила все, що було в моїх силах задля себе и своєї мрії. Щоб потім не жаліти о минулих роках і з гордістю сказати, що змогла оставити пам’ять після себе. Тому вибір професії для мене дуже важна річ, і я вірю,що зробила правильний вибір!

Комментариев нет:

Отправить комментарий